czwartek, 29 stycznia 2009

Wyniki czwartej ankiety


Niestety czwarta ankieta mnie zasmuciła :( Dużo osób nie wstąpi do mojego klubu. A szkoda.. Zresztą z tych trzynastu osób, co zaznaczyły odpowiedź "tak"(za co im serdecznie dziękuje), tylko 11 osób wstąpiło do klubu... Więc mam nadzieję, że dołączycie się do Justyna-96BLOG, bo póki co, nie ukrywam, jest nas bardzo mało. Piąta ankieta będzie troszkę nietypowa i będzie brzmiała następująco:"Ile masz stardolarów?". A więc zaznaczajcie swoje odpowiedzi! Przecież i tak jesteście anonimowi, więc nie musicie się wstydzić, jeśli macie np. 0 stardolarów.

PS Mam małe pytanko. Jeśli np. moje członkostwo superstar kończy się pierwszego lutego, to czy tego dnia jestem jeszcze Superstar i przestaję być 2 lutego, czy 1 lutego nie jestem już SS? Piszcie proszę w komentarzach.

2 komentarze:

kamila01010 pisze...

Jeśli kończy ci się 1 to tego dnia jeszcze jesteś SS :) Kończy ci sie dopiero 2 :)

Justyna-96 pisze...

aha, dzięki :)