poniedziałek, 26 stycznia 2009

Drożyzna


Na stardoll po raz kolejny jesteśmy świadkami tak zwanej drożyzny. Dlaczego? Otóż dzisiejsza HB mówi za siebie. Moim zdaniem to nawet nie powinna być Hot Buysem. Wcale nie jest taka ładna i niczym się nie wyróżnia. A teraz do rzeczy. Ktoś widział jej cenę? 9 SD. Tak, wcale się nie pomyliłam. To już 4 HB, która tak drogo kosztuje. I już 4 HB, którą nie kupiłam i nie kupię. Wymienić Wam listę? Otóż tak : sukienka za 14 SD, spódniczka za 12 SD, kolczyki (o których nie wspominałam na blogu, ale chyba każdy o nich wie) 9 SD, a teraz dodatkowo jakaś badziewiasta bluzka za 9 SD. Kiedyś na tym blogu spotkałam się z takim komentarzem:
"Zgadzam się! Teraz za jedno doładowanie sms (kosztujące - bagatela - 11 zł) możemy kupić co najwyżej KILKA ładnych ciuchów, a z reszty wyskrobać jakiś grosz na kosmetyk czy mebelek do apartamentu. Stardoll zdecydowanie przesada, przecież i tak conajmniej 5 milionów ludzi płaci im co miesiąc. Mają też dochody z reklam itp. A przecież ludzi zarejestrowanych na Stardoll jest coraz więcej, więc ceny powinny spadać, a nie rosnąć w takim tempie. Cieszę się, że poruszyłaś ten temat, chociaż żądzy pieniądza raczej nie wyperswadujemy tym ludziom. Buziaki"
I muszę powiedzieć, że całkowicie się z nim zgadzam. Komentarz mówi sam za siebie. A i jest jeszcze coś. Znalazłam podobieństwa do dzisiejszej bluzki HB:

Pierwsza bluzka to stara darmówka ze sklepu stardoll, a 2 kolejne to bluzki z Kalendarza Adwentowego.

2 komentarze:

pauline9494 pisze...

Jak zobaczyłam te cenę to mało z krzesła nie spadłam, 9 sd za takie coś to wielka przesada co do doładowań ss to też się zgadzam to jest zdzierstwo i jeszcze te drogie meble i ciuchy doładowałam sobie konto superstar i za nie zrobiłam 1 pokój i kupiłam kilka rzeczy z wyprzedaży. Pamiętam jak kiedyś byłam ss na starym koncie to za 100 sd zrobiłam 2 pokoje i kupiłam sobie więcej ciuchów i to nie z wyprzedaży.

Kingaa pisze...

przecież to t-sherty mają być takie same ;/