niedziela, 25 stycznia 2009

Kolczyki


I następna darmówka- żółte kolczyki mające kształt kółek. Kupujecie, a gdy idziecie do apartamentu (lub Styling Studio) stardoll zwraca Wam kasę. Kolczyki dostępne są w Splendid w zakładce Jewelry na trzeciej stronie. Ja się w końcu cieszę, że jest darmówka ze sklepu z dodatkami, bo rzeczy ze Splendid mam niewiele, mogłabym coś kupić, ale teraz coś mnie natchnęło i kupuje same kosmetyki z Sephory (mam już ich połowę, a może nawet większość :)).

Teraz to nawet jestem jeszcze podwójnie szczęśliwa, bo wygrałam 2 konkursy na blogach. Jeden wczoraj wieczorem na blogu http://stardoll-abc.blogspot.com/. Zostałam na nim CG 24 stycznia. Akurat wczoraj weszłam na tego bloga (pierwszy raz), dodałam siebie do obserwujących i zgłosiłam się na CG. I za pierwszym razem się udało :))
Wygrałam też dzisiaj mini konkurs na blogu http://pl-stardoll-pl.blogspot.com/. Konkurs polegał na tym, żeby odnaleźć pieska w apartamencie karo_linaaa. Kto pierwszy ten lepszy ;)
Oczywiście na oba blogi serdecznie zapraszam!
A teraz już kończę. Pa pa ;*

Brak komentarzy: