sobota, 3 stycznia 2009

Wyniki ankiety

Oto wyniki ankiety dostępnej na stronie przez 6 dni:
Ile masz starpunktów?

0-200-1 osoba(3 %)
201-500- 3 osoby (10 %)
501-1000-9 osób(30 %)
1001-2000- 14 osób(46 %)
więcej niż 2000 SP- 3 osoby ( 10 %)
Jak widzicie najwięcej osób czytających tego bloga są w przedziale 1001-2000 starpunktów. Ja mam 1587 starpunktów ( a przy okazji, to od kilku dni na stardoll jest coś takiego, że starpunkty się dostaje raz tydzień, a nie na dzień....) i muszę Wam powiedzieć, że też zagłosowałam w tej ankiecie.
A od teraz zrobiłam kolejną sondę, która brzmi tak:
Czy jeśli chce na blogu pokazać jakąś brzydką Medoll, to czy powinnam napisać jej nick?
Są dwie proste odpowiedzi: tak lub nie. Zastanawiałam się jeszcze nad odpowiedzią " Tylko za zgodą tej lalki, która ma zostać pokazana", ale postanowiłam z niej zrezygnować, bo na pewno każdy kto ma mieć tytuł " Brzydka MeDoll" nie chciałby podawać swojego nicka... I nie chodzi mi o taką przeciętną MeDoll, tylko o taką, która ma kasę na ubrania, ale nie potrafi ich odpowiednio dobrać, no wiecie.. I tym razem nie będę głosować, tylko Wy, ponieważ chce poznać WASZĄ opinię, a nie moją. Ankieta będzie miała jakieś znaczenie, bo jeśli większość zagłosuje na tak, to będę podawać nick, a jeśli zagłosuje na nie, to nie będę podawać nicka.
P.S. Do lalki miesiąca zgłosiła się tylko jedna osoba, więc na razie zawieszam tę akcję. Bardzo możliwe, że powróci ona w lutym.

2 komentarze:

19spioch97 pisze...

Hej!!
Sorry,że tak trochę nie na temat,ale bardzo podoba mi sie twój blog,i sama próbuje też prowadzić,praktycznie dzisiaj przed chwila założyłam go,ale jak mogę zrobić coś takiego jak ty masz po prawej tą swoją lalkę MeDoll??
Serdecznie.pozdrawiam!!

Justyna-96 pisze...

1. Zaloguj się na bloga i wejdź w układ.
2. Kliknij na dodaj gadżet(w tym miejscu gdzie chcesz mieć swoją MeDoll).
3. Pokaże Ci się okienko o nazwie "Podstawy". Teraz zejdź na dół i kliknij w tekst.
4. W tytule wpisz co chcesz widzieć nad swoją MeDoll ( ja napisałam "Moja MeDoll).
5. Wejdź na stardoll i zaloguj się. Wejdź w apartament. Po lewej stronie na różowym tle, będzie pisać coś takiego :" Aby umieścić swoją lalkę na innej stronie, skopiuj następujący kod HTML i wklej na swojej stronie:" i skopiuj tej link co będzie pod spodem na białym tle.
6. Teraz znowu wejdź na bloga i w treści wpisz ten link, a na górze pod tą treścią wejdź w zielony znaczek "utwórz w link" i znowu wpisz ten link. Kliknij na OK później w Zapisz i później w szablonie Zapisz.