czwartek, 29 stycznia 2009

Powiadamianie


Pojawiła się kolejna funkcja na stardoll, a mianowicie powiadamianie o nowościach, wydarzeniach i takich tam... Oczywiście ta funkcja była od dawna, ale tylko przysyłana była w e-mailu. A teraz może być również dostarczana w zwykłej wiadomości na stardoll. I ja akurat zaznaczyłam to drugie, ponieważ na e-mail, który mam wpisany na stardollu zapomniałam hasła. Mogłabym wpisać nowy adres, ale niestety trzeba byłoby go potwierdzić na starym e-mailu, a ja jak już powiedziałam -zapomniałam do niego hasła. Więc gdybym napisała nowy adres i nie potwierdziłabym wcześniejszego- nie dostałabym codziennie jednego stardolara.

3 komentarze:

kamila01010 pisze...

Fajnie tylko ja tego znaleźć nie potrafię ;/ możesz napisać gdzie to jest dokładniej?

Justyna-96 pisze...

w koronie starpunktowej, pod awatarem.

Zaakręconaa pisze...

nie mogę znaleźć