wtorek, 20 stycznia 2009

Wyniki ankiety nr 3


Oto wyniki trzeciej ankiety, która brzmiała tak: "Czy na stardollu mam założyć klub o tym blogu?". Były oczywiście dwie odpowiedzi: Tak lub Nie. Niestety jak widzicie większość osób zagłosowała na nie. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego. Dlatego proszę Was napiszcie mi to w komentarzach. Z góry dzięki.Jedna tym razem nie pokieruję się ankietą. Bo dużo osób na stardollu często pyta się mnie czy założę ten lub, bo oni bardzo by chcieli. Moje 2 koleżanki z klasy też się o to mnie pytają. Dlatego uwaga, uwaga... ZAŁOŻĘ KLUB O TYM BLOGU. Niemiłymi(lub takimi, którzy po prostu nie chcą) osobami nie będę się przejmować. Gdyby to była większa różnica głosów to pewnie bym zrezygnowała z założenia klubu, ale w końcu to tylko 3 głosy. Klub założę jutro (miałam dzisiaj, ale niedługo muszę zejść z komputera). A oto kolejna ankieta:
Przyłączysz się do mojego klubu o tym blogu?
I znowu odpowiedź TAK lub Nie.
Głosujcie w ankiecie. Pozdrawiam.

2 komentarze:

Karolina pisze...

heh, ja nie głosowałam xD

Justyna-96 pisze...

No wiesz co! Heh,żartuję xD