poniedziałek, 12 stycznia 2009

Wyniki ankiety nr 2


Druga ankieta była bardzo kontrowersyjna. Jedni głosowali na tak, drudzy na nie. Jednak większością głosów zadowoliła się odpowiedź na tak. Jeszcze raz przypomnę pytanie: "Czy jeśli na chce blogu pokazać jakąś brzydką MeDoll, to czy powinnam napisać jej nick?". Jakby co, to chodzi mi o takie lalki, które mają kasę na ubrania, kupują jakieś szalone ciuszki, jednak nie potrafią ich odpowiednio dobrać, połączyć. Nie chodzi mi o takie przeciętne lalki. A więc jak już mówiłam większością głosów, będę pisać nick. Bo wiecie czasami na stardoll nie ma nowości, błędów, więc postanowiłam, że od czasu do czasu będę oceniać jakąś MeDoll. Ok, rozgadałam się, a teraz czas na trzecią ankietę, która będzie brzmieć następująco:
Czy na stardollu mam założyć klub o tym blogu?
TAK
NIE
Ankiety jeszcze nie ma, ale za chwilkę ją zrobię. Czy założę klub o TYM blogu, będzie zależne od Was.

Brak komentarzy: