czwartek, 19 marca 2009

Antidote


Wybaczcie mi za długie niepisanie notek... Naprawdę.

Wchodząc wczoraj do Starplazy, kliknęłam na listę sklepów. I wtedy zobaczyłam najnowszy sklep- Antidote. Moje wrażenie? Ciuchy nie zbyt dobre, ale jak na limitowaną kolekcję TANIE! Więc kupiłam cztery rzeczy, bo jakoś nie mogłam się oprzeć. Możliwe, że to, dlatego że nic nigdy wcześniej nie miałam z Limitowanej Kolekcji. A Wy co sądzicie o tej marce? Piszcie w komentarzach! Dodam jeszcze, że jeśli kupicie jakąś rzecz do Apartamentu będziecie ją mieli przy toaletce, a jeżeli kupicie z tej kolekcji jakiś ciuszek będziecie go mieli w takiej świetnej-moim zdaniem- torbie.

1 komentarz:

Marzycielkaa13 pisze...

Super!Wzrosła ci chyba kaska skoro kupujesz takie drooogie rzeczy:))Odezwij się na gg....bo już nie wiem gdzie napisać tobie żebyś weszła!!Proszę odezwij się!!Pozdrawiam!!