sobota, 28 marca 2009

Szkoda gadać...


Brak mi słów. Dlaczego dużo stardollowiczów myśli, że inni są tacy naiwni? Złodzieje kont... Ja się nie nabiorę. Chociaż często widzę skargi kogoś oszukanego. Racja, oszuści, jak mogą komuś robić taką krzywdę i ukraść komuś konto?! Ale drugiej strony, to po co wielu naiwnych (wybaczcie, ale innego słowa nie mogę użyć) podaje komuś hasło? Wciąż nie rozumiem, dlaczego mnóstwo osób wierzy w to, że jak komuś poda hasło, to ta osoba doładuje tej osobie konto? Same bzdury!
A oto kolejny przykład stardollowej oszustki: igifara.
Igifara, myślisz, że ja się nabiorę? Nie, mylisz się.
Jeszcze zajrzałam do jej prezentacji : (cytuję) (...)

Mam 338 zł na telefonie

i musze je szybko

straciĆ

ja nie moge z siebie zrobiĆ ss poprostu nie moge bo mm costam bezpieczne używanie z stardoll

ale jesli ktos jest zainteresowany niech napisze

PS.nie kradne kąt

jedno mi ukradli i wiem co to znaczy straciĆ wszystko (...)"

Ta, jasne...Bezpieczne używanie stardoll. Dziewczyno, co ty piszesz?! Nikt nie uwierzy w Twoje kłamstwa. Wstydź się! I przy okazji naucz się ortografii!

4 komentarze:

ashley460 pisze...

Załosne samej sobie nie doładuje bo ma bezieczne używanie stardoll ale komuś innemu tak z tego samego komputera i konta ;/

ogi123 pisze...

tez dostałam identyzną wiadomośc :/

Natka5425 pisze...

Ja też już miałam takie coś tylko że jak napisałam jej nie to ona mnie zaczęła przezywać.Więc jak ktoś wam coś takiego napisze zignorujcie go.

Ania J. pisze...

Brawo!! Wygrałaś 7 komentarzy na swojego bloga!! Będę ci je zostawiała w różnych notkach!!