niedziela, 14 czerwca 2009

Sprzedam konto! Licytacja!


Uwaga! Sprzedam konto Hanza96! Konto ma 769 starpunktów i 17 stardolarów. Posiada 5 rzeczy Hot Buys- wszystkie niedostępne już w starplazie. Jeśli chcecie więcej zobaczyć- obejrzyjcie je. Wszelkie pytania proszę kierować w komentarz lub prywatnie w wiadomości (na Hanzie lub Justynie- wszystko jedno). Mam nadzieję, że znajdzie się wielu chętnych do kupna tego konta. Chciałabym jeszcze powiedzieć, że nie sprzedam konta za jakieś prezenty czy wpisy i komentarze lecz za kupno czegoś w moim Starbazaarze. Dlatego postanowiłam zorganizować licytację. Największa cena wygrywa! Licytacja skończy się w niedzielę za tydzień, czyli 21 czerwca. Licytujcie w komentarz!
Cena wywoławcza to 32 SD+prowizja.
PS Na wszelki wypadek, zanim się spytacie, chciałabym powiedzieć, że to konto dostaje codziennie 1 stardolar :).
A i przypominam zgłoszeniach do darmowych metamorfoz bez podawania hasła :).

9 komentarzy:

Princessaa pisze...

daje 40 sd za konto :)
Hejka zapraszam na mojego bloga o stardoll mnóstwo darmówek i spoilerów :) http://stardoll-i-info.blogspot.com

I Zgłaszam się do metamorfozy moje konto to :
_Princessaa_

Verliebta pisze...

daje 60 sd za konto !

niebanalna pisze...

Prosze przeprowadz wywiad z Gabisia9 lub Anusia369. Dużo osób szuka blogów które mają z nimi wywiad! Jeśli uda ci się zdobyć ich wywiad dużo osób zacznie cię odwiedzać prosze!!

Anonimowy pisze...

www.modliszkastardoll.blogspot.com
Widziałaś to? Znowu jakis kundel sie szykuje!

anetka74 pisze...

Cześć ! :)
Mogłabyś mi napisać na gg: 12537168 jak się robi metamorfozy bez podawania hasła? Dla mnie to nie banalne O.o
Albo na wiadomości na konto: anetka74
albo na e mail: emo_sharpey@wp.pl bys mi napisala?
Obojetne. albo gg,albo e mail,albo wiadomość na koncie :)
Będę bardzo wdzieczna :)

liliana993 pisze...

mam do sprzedania konto na stardoll nick to kotlet993 jest to dziewczyna nick morzna zmienic.Konto 3 razy bylo ss ma durzo kosmetkow i ubran.Płatne doladowaniem na inne konto ss.Dodatkowo wysylam tej osobie ladny prezent ktory sobie wybierz.Kontakt GG to 11558210

nadiastokrotka pisze...

sprzedam konto natkakrot za doładowanie ss na konto nadiastokrotka . natkakrot ma ponad 1000 stp. 11 odblokowanych mieszkanek wiele kosmetyków i b.dużo ciuszków :)

Anonimowy pisze...

sprzedam konto na stardoll ma otwarte wszystkie pokoje bardzo duzo ubran w szafie okolo 200 duzo bizuteri i kosmetyków

Unknown pisze...

Sprzedaje ze stardoll konto LoveJvstiSilver
Wszystkie info są na blogu
link do bloga http://sprzedamlovejvstisilver.blogspot.com/