sobota, 25 lipca 2009

CG BLOGA (Wygraj 5 stardolarów!)


Postanowiłam zorganizować konkurs na CoverGirl tego bloga. Na czym on polega? To proste! Wystarczy się zgłosić TUTAJ w komentarzu, a ja wybiorę jedną z Was jako CG bloga. Zwyciężczyni dostanie ode mnie 5 stardolarów. Superstar dostaną je wystawiając ciuszek w SB (tylko nie projekt) za 5+1 SD, a użytkowniczce, która wygra dam 5 SD w formie prezentu. CG bloga będę wybierała w każdy poniedziałek i czwartek. Żeby konkurs się odbył musi się zgłosić co najmniej 5 osób. Powodzenia!

10 komentarzy:

kamila01010 pisze...

Zgłaszam się!
kamila01010

Edka pisze...

zgłaszam sie !

fdsfds pisze...

zgłaszam się

loooooolcia14 pisze...

To ja też się zgłoszę ;P
Pozdrawiam.

dominisia_kiss pisze...

zgłaszam się !!!

kaina6 pisze...

zgłaszam się ;]

fgg pisze...

Zgłaszam sie.
agacia__13

Natalija pisze...

Zgłaszam się!!!

weri31 pisze...

zgłaszam się
weri31

Anonimowy pisze...

Zgłaszam Się :*] Mój login to CaRrMelosSseK :)