sobota, 27 grudnia 2008

Stylowe kreacje

Postanowiłam, że będę co jakiś czas robiła stylowe kreacje do Medoll. Jeśli będziecie chcieli to możecie z tego korzystać i zrobić sobie taką samą twarz lalki. Więc jeśli macie trochę kasy i chcecie poszaleć ze swoim wyglądem- to zapraszam ;)
Pani zima z klasą
41 SD heh....
Złota blondynka
36 SD ( no już trochę lepiej xD)
Horror...
31 SD
Wiem, że trochę dużo kasy, ale no cóż.... Dobry makijaż na stardoll wymaga dużo pieniędzy. A i jak chcecie się upodobnić do tych twarzy, które wykonałam, to śmiało! Te stylizacje są dla Was! Nie musicie nawet pisać, że bierzecie na swoją MeDoll któryś z nich. Oczywiście z czasem będzie ich więcej :)))

4 komentarze:

ola /psiara87 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
xxxAsiuLaxxx pisze...

Hej ^^
U mnie na blogu [asiula-sd.blogspot.com] jest mini konkursik trzeba poświęcić mu dosłownie 10 sekund.. a całkiem jest fajny ^^
Wejdź koniecznie ^^
xoxo xxxAsiuLaxxx

Emisia1 pisze...

a ja co mam powiedzieć bo koleżanka wydała mi 30 sd na paskudne 3 plakaty i tatułaż Kate Von D

Justyna-96 pisze...

Współczuje :(